fbpx

BLOG

ΝΕΑ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μικρά μυστικά για μια επιτυχημένη συνέντευξη!

Τα “do's and don’ts  μιας επιτυχημένης συνέντευξης!

Της Ιωάννας Μπαριτάκη
Διευθύντριας του εκπαιδευτικού φορέα FUTURE BUSINESS SCHOOL

Στέλνετε βιογραφικά, περνάτε από συνεντεύξεις και για κάποιο λόγο το αποτέλεσμα δεν είναι το επιθυμητό; Καταρχήν μην απογοητεύεστε. Ίσως να κάνετε κάποια μικρά λάθη χωρίς καν να το αντιλαμβάνεστε. Για το λόγο αυτό σας παρουσιάζουμε τι πρέπει και κυρίως τι δεν πρέπει να κάνετε κατά την διάρκεια μιας συνέντευξης.

Καταρχήν χρειάζεται να ξεκαθαρίσουμε πως ένα καλογραμμένο βιογραφικό είναι το  βοήθημά σας κατά την διάρκεια της συνέντευξης και όχι το κύριο όπλο σας. Το κύριο όπλο σας είναι ο εαυτός σας και η παρουσία σας αυτά τα 20-30 λεπτά που θα διαρκέσει η συνάντηση. Οι αξιολογητές σας θα προσπαθήσουν μέσα σε αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα να αντλήσουν πληροφορίες στα βασικά τους ερωτήματα που δεν είναι άλλα από το αν εσείς:

  • Είστε κατάλληλος για την δουλειά
  • Θα προσαρμοστείτε εύκολα στο περιβάλλον εργασίας
  • Ποιοι είναι οι προσωπικοί σας στόχοι
  • Ποιες είναι οι αδυναμίες σας

Για να καταφέρετε να δώσετε ικανοποιητικές απαντήσεις στα ερωτήματα τους χρειάζεται να

  • Να έχετε αυτογνωσία
  • Θάρρος για να επιτύχετε το στόχο σας
  • Ευελιξία ώστε να κάνετε τα μειονεκτήματα σας, προτερήματα

Η σωστή οργάνωση κάνει την διαφορά
Πριν πάτε στο επόμενο ραντεβού σας για συνέντευξη προετοιμαστείτε σωστά, για να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αυτά που χρειάζεται να γνωρίζετε είναι:

  • την εταιρεία και τα προϊόντα της
  • πολύ καλά τι ζητά η αγγελία
  • Να είστε θετικοί και να μπείτε μέσα στον χώρο συνάντησης χαμογελώντας σφίγγοντας το χέρι των άλλων θερμά
  • τι στόχους έχετε στη ζωή σας
  • τι εξέλιξη περιμένετε στην εργασία αυτή αν την πάρετε
  • την γλώσσα του σώματος
  • Τον τόνο της φωνής σας

 

Τι πρέπει να κάνετε

  1. Προβάλετε τον εαυτό σας όπως είναι. Εμπλουτίστε κάθε επιχείρημά σας με συγκεκριμένο παράδειγμα.
  2. Προσέχετε τις λέξεις που χρησιμοποιείτε
  3. Δίνετε πάντα πλήρεις απαντήσεις – ποτέ μην απαντάτε με ένα «ναι» η ένα «όχι».
  4. Μιλήστε με προσωπικά παραδείγματα. Προτιμήστε το «εγώ» αντί το «εμείς» όταν περιγράφετε τις δραστηριότητες σας.
  5. Κοιτάξτε τον συνομιλητή σας ευθεία στα μάτια.
  6. Μην διστάσετε να κάνετε ερωτήσεις.
  7. Προσοχή στις κινήσεις σας. Η γλώσσα του σώματος μπορεί να σας προδώσει.
  8. Δείξτε αυτοπεποίθηση. Μπείτε μέσα στον χώρο με αποφασιστικά βήματα χαμογελώντας «απαλά».
  9. Καθίστε άνετα στην καρέκλα αλλά με σεβασμό προς τον συνομιλητή.
  10. Μιλήστε με αυτοπεποίθηση και σε κατάλληλο χρώμα και ρυθμό.
  11. Φροντίστε να έχετε σωστή παρουσίαση, η οποία θα πρέπει να είναι σε αρμονία με αυτά που περιμένει η επιχείρηση.
  12. Δείξτε ενθουσιασμό. Φροντίστε να έχετε πάντα το χαμόγελο στα χείλη.
  13. Όταν σας κάνουν μία ερώτηση πρέπει πάντοτε να σκέφτεστε τι είναι αυτό που πραγματικά σας ρωτούν
  14. Δώστε τους να καταλάβουν ότι έχετε πληροφορίες για την εταιρεία τους.
  15. Μη κρύβετε ότι έχετε κλείσει και άλλες συνεντεύξεις.
  16. Αξιολογήστε τον συνομιλητή σας και προσαρμοστείτε αντίστοιχα

Τι δεν πρέπει να κάνετε

  • Να αργήσετε ή να έρθετε νωρίτερα από 5’.
  • Να καθίσετε άβολα.
  • Να έχετε νευρικότητα.
  • Να ζητήσετε να καπνίσετε.
  • Να δυσφημίζετε τον πρώην εργοδότη σας.
  • Μην πείτε ότι δεν έχετε ανάγκη την δουλειά.
  • Μην πείτε ότι αυτή είναι η μοναδική συνέντευξη που κλείσατε.
  • Να μη γίνεστε αμυντικοί και να μην εκνευρίζεστε.
  • Μην πείτε ότι δέχεστε οποιονδήποτε μισθό αρκεί να πάρετε την δουλειά αυτή.

Ιωάννα Μπαριτάκη

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι Εισηγήτρια Επικοινωνίας και Ψυχολογίας και Πτυχιούχος Ψυχολογίας από το Πανεπιστήμιο Αθηνών και κάτοχος MBA / ΕΕΔΕ. Βρίσκεται στον χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων από το 1992.Το 2000 ιδρύει τον εκπαιδευτικό φορέα Future Business School , στον οποίο μέχρι σήμερα ασκεί καθήκοντα Managing Director, έχοντας σημαντικές επιτυχίες στην εκπαίδευση ενηλίκων και στελεχών των μεγαλύτερων επιχειρήσεων σε Ελλάδα και Κύπρο, παρουσιάζοντας πρωτοπόρα και σύγχρονα εκπαιδευτικά προγράμματα. Διακρίνεται για την κοινωνική της δράση και ευαισθησία.

 

 

Κέρδισε 200 € στα Diplomas του Future Business School

http://www.futurebs.gr/images/offer.png

Εκμεταλλεύσου τον χρόνο σου και σπούδασε στους δικούς σου χρόνους.

Το Future Business School ανταποκρινόμενο στις απαιτήσεις της εποχής, σου δίνει την δυνατότητα να παρακολουθήσεις το Diploma (με e-learning μέσω της υπερσύγχρονης ηλεκτρονικής μας πλατφόρμας) που επιθυμείς σε απίστευτη τιμή για εγγραφή μέχρι τις 15/7.

Ο σπουδαστής με την εγγραφή του αποκτά πρόσβαση και ατομικό λογαριασμό, στην υπερσύγχρονη ηλεκτρονική μας πλατφόρμα (είτε παρακολουθεί μέσα σε τάξη είτε με
e-learning) όπου θα βρει δομημένα όλα τα courses που θα παρακολουθήσει.
Με την καθοδήγηση της υπεύθυνης των εξ αποστάσεως προγραμμάτων του Future Business School θα δημιουργήσετε μαζί το αναλυτικό ωρολόγιο πρόγραμμα φοίτησης, προσαρμόζοντας το στις ανάγκες σας.
Σημειώνουμε ότι η ηλεκτρονική μας πλατφόρμα είναι συμβατή και από tablet αλλά και από smartphone.

Στον προσωπικό του λογαριασμό στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα ο σπουδαστής θα βρεί : 

  • Syllabus του κάθε σεμιναρίου
  • Επαγγελματικές παρουσιάσεις κάθε μαθήματος
  • Εκπαιδευτικό Υλικό σε ηλεκτρονική μορφή
  • Υποστηρικτικό Υλικό για κάθε σεμινάριο (άρθρα,case studies,video,quizzes κλπ.)
  • Αναλυτική βαθμολογία για κάθε μάθημα
  • Online επικοινωνία με τον εισηγητή για την άμεση επίλυση οποιασδήποτε απορίας
  • Σχετική βιβλιογραφία με το αντικείμενο του σεμιναρίου
  • To Future Business School εφαρμόζοντας μια πρωτοποριακή μέθοδο βιντεοσκόπησης των μαθημάτων, τα προσφέρει στους σπουδαστές μέσω της ηλεκτρονικής μας πλατφόρμας, για όσο διάστημα διαρκεί η φοίτηση τους.
    Έτσι ο σπουδαστής μπορεί να επανέλθει και να ξαναδεί μέρος ή ολόκληρο το μάθημα και να εστιάσει στα σημεία που επιθυμεί.
  • Στο τέλος κάθε σεμιναρίου, ο σπουδαστής μέσω της ηλεκτρονικής μας πλατφόρμας δίνει τις τελικές εξετάσεις κάθε ενότητας.
  • Με την ολοκλήρωση της εξέτασης, ΑΜΕΣΑ ο σπουδαστής λαμβάνει στο email του την αναλυτική του βαθμολογία καθώς και ενημέρωση για τις λανθασμένες απαντήσεις του με ταυτόχρονη υπόδειξη της σωστής, ανά ερώτηση. 

Με την ολοκλήρωση του Diploma και την επιτυχή συμμετοχή σας, στις εξετάσεις δίδεται πιστοποιητικό παρακολούθησης Diploma με την έγκριση του ΕΟΠΠΕΠ,
ενώ υπάρχει η δυνατότητα να πιστοποιήσετε το Diploma σας και από την TUV AUSTRIA ACADEMY (HELLAS).

 

Diploma in Digital Marketing
800
  • E-learning
Diploma Εργασιακής Ψυχολογίας
550
  • E-learning

 

 

Diploma in Logistics
1300
  • E-learning
Professional Diploma in Business-Marketing & Digital Marketing
2300
  • E-learning

Γιατί να προτιμήσετε το Future Business School για την επιμόρφωσή σας

Το Future Business School ιδρύθηκε το 2000 και δραστηριοποιείται με επιτυχία στην εκπαίδευση ενηλίκων ιδιωτών & στην κατάρτιση στελεχών επιχειρήσεων.

Με σκληρή δουλειά & συνεχή προσαρμογή στις ανάγκες της αγοράς εργασίας, έχουμε καταφέρει να προσφέρουμε εκπαιδευτικά προγράμματα απόλυτα προσαρμοσμένα στις ανάγκες των επιχειρήσεων και της αγοράς, με ΑΜΕΣΗ πρακτική εφαρμογή των γνώσεων στην εργασία του σπουδαστή ή του στελέχους της επιχείρησης.

 

Οι πάνω από 10.000 απόφοιτοι μας & τα 3.000 στελέχη επιχειρήσεων, καθώς και οι 500 από τις μεγαλύτερες Ελληνικές Επιχειρήσεις σε Ελλάδα & Κύπρο, που έχουν επιμορφωθεί στο Future Business School μαρτυρούν την επιτυχία της εκπαιδευτικής μας πρότασης μας για την επιμόρφωση σας.

Στο Future BS εφαρμόζουμε όλες τις σύγχρονες μεθόδους εκπαίδευσης και δημιουργούμε τους επαγγελματίες του αύριο.

 

http://www.futurebs.gr/images/Why_FBS/whyFBS2.jpg

 

Η ομάδα του Future Business School έχει δημιουργήσει και συνεχώς ανανεώνει τα πιο πρακτικά και διαδραστικά Diplomas & Σεμινάρια.
Στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις μας, οι σπουδαστές μας πέρα από την απαραίτητη θεωρητική γνώση για την κατανόηση του αντικειμένου,εξασκούνται συνέχεια στα Lab μας, ώστε να μπορούν να έχουν αυτονομία με την αποφοίτηση τους,δημιουργώντας workshops και εργασίες με την καθοδήγηση και την αρωγή των εισηγητών,χρησιμοποιώντας όλα τα "εργαλεία" που έχουν διδαχθεί κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους.

 

 

Τα Diplomas & τα σεμινάρια μας είναι εμπλουτισμένα με :

  

 

 

τα οποία συνεχώς ανανεώνονται και προσαρμόζονται στις ανάγκες της αγοράς και εξατομικεύονται σύμφωνα με τις επαγγελματικές ανάγκες των σπουδαστών.

 

 

Οι εισηγητές μας, οι οποίοι έχουν πολύχρονη διδακτική εμπειρία και στελεχώνουν τις μεγαλύτερες Ελληνικές επιχειρήσεις, καθοδηγούν συνέχεια τους σπουδαστές ώστε τα courses να είναι απόλυτα διαδραστικά.

 

 

 

Η δουλειά όμως δεν σταματάει μέσα στην τάξη.
Ο σπουδαστής με την εγγραφή του αποκτά πρόσβαση και ατομικό λογαριασμό, στην υπερσύγχρονη ηλεκτρονική μας πλατφόρμα (είτε παρακολουθεί μέσα σε τάξη είτε με
e-learning) όπου θα βρει δομημένα όλα τα courses που θα παρακολουθήσει.

 

 

 

Εκεί θα βρεί : 

  • Syllabus του κάθε σεμιναρίου
  • Επαγγελματικές παρουσιάσεις κάθε μαθήματος
  • Εκπαιδευτικό Υλικό σε ηλεκτρονική μορφή
  • Υποστηρικτικό Υλικό για κάθε σεμινάριο (άρθρα,case studies,video,quizzes κλπ.)
  • Αναλυτική βαθμολογία για κάθε μάθημα
  • Online επικοινωνία με τον εισηγητή για την άμεση επίλυση οποιασδήποτε απορίας
  • Σχετική βιβλιογραφία με το αντικείμενο του σεμιναρίου

 

 

 

 

  • To Future Business School εφαρμόζοντας μια πρωτοποριακή μέθοδο βιντεοσκόπησης των μαθημάτων, τα προσφέρει στους σπουδαστές μέσω της ηλεκτρονικής μας πλατφόρμας, για όσο διάστημα διαρκεί η φοίτηση τους.
    Έτσι ο σπουδαστής μπορεί να επανέλθει και να ξαναδεί μέρος ή ολόκληρο το μάθημα και να εστιάσει στα σημεία που επιθυμεί.

 



 

  • Στο τέλος κάθε σεμιναρίου, ο σπουδαστής μέσω της ηλεκτρονικής μας πλατφόρμας δίνει τις τελικές εξετάσεις κάθε ενότητας.
  • Με την ολοκλήρωση της εξέτασης, ΑΜΕΣΑ ο σπουδαστής λαμβάνει στο email του την αναλυτική του βαθμολογία καθώς και ενημέρωση για τις λανθασμένες απαντήσεις του με ταυτόχρονη υπόδειξη της σωστής, ανά ερώτηση. 

 

Diplomas
 

Seminars
 

E-learning

Email Marketing: Ποια είναι η κατάλληλη ώρα για να στείλετε newsletters

email marketing

Το Email Marketing με τη σωστή αποστολή newsletters αποτελεί έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους, για να χτίσετε μια κοινότητα που θα υποστηρίζει την επιχείρησή σας και θα συμβάλλει μακροπρόθεσμα στην ανάπτυξή της. Δεν είναι τυχαίο ότι βρίσκεται στη δεύτερη θέση σε ROI (Return on Investment) ανάμεσα σε όλες τις άλλες online marketing πρακτικές. Αν λοιπόν προσπαθείτε να αυξήσετε το open rate των newsletters σας, θα πρέπει εκτός των άλλων να λάβετε υπόψη την κατάλληλη ώρα, για να ολοκληρώσετε μία email marketing καμπάνια.

Η σωστή ώρα και ημέρα αποστολής είναι οι βασικότεροι παράγοντες επιτυχίας μίας emailκαμπάνιας. Για να εντοπίσουμε λοιπόν τη σωστή στιγμή, σχεδιάσαμε μία έρευνα ακριβώς πάνω στο θέμα του email marketing και εξάγαμε χρήσιμα συμπεράσματα, τα οποία και μοιραζόμαστε σήμερα μαζί σας στο νέο άρθρο μας.

Ξεκινήστε με Α/Β testing

Αναρωτιέστε ακόμα αν θα πρέπει να προχωρήσετε σε A/B tests, ώστε να καταλάβετε τη συμπεριφορά των χρηστών; Η απάντηση είναι σίγουρα ΝΑΙ!  Στην πραγματικότητα θα πρέπει να πειραματιστείτε με διάφορες ώρες, προκειμένου να εντοπίσετε ακριβώς την καλύτερη ώρα που ανταποκρίνεται στην λίστα του newsletter σας. Κάθε λίστα αποτελείται από άτομα με ένα συγκεκριμένο προφίλ ενδιαφερόντων και συνηθειών. Αυτό σημαίνει ότι η καλύτερη στιγμή πιθανότατα δεν είναι ίδια για όλες τις επιχειρήσεις. Οφείλετε όμως να λάβετε υπόψη σας κάποιες βασικές διαπιστώσεις που θα αναλύσουμε παρακάτω και σε γενικές γραμμές ισχύουν για κάθε κοινό. Πάνω σε αυτές θα πρέπει να στήσετε το A/B testing σας.

Βρείτε την καλύτερη ώρα

Η καλύτερη ώρα αποστολής εξαρτάται προφανώς από τo προφίλ του target group μιας καμπάνιας. Βέβαια, υπάρχουν συγκεκριμένες ώρες που θεωρούνται πράγματι αποδοτικές και μπορούν να αποφέρουν αύξηση του Conversion Rate και μακροπρόθεσμα αύξηση των πωλήσεων.

best hours open rate

  • Νεκρές ώρες (10μ.μ. – 6π.μ.)

Το μεγαλύτερο ποσοστό των e–mails που στέλνονται αυτήν τη ώρα δεν ανοίγονται, επομένως δεν αποφέρουν κανένα όφελος σε εσάς. Οι περισσότεροι παραλήπτες τις ώρες αυτές κοιμούνται.

  • Πρωινή ενημέρωση (6π.μ. – 10π.μ.)

Τις πρώτες πρωινές ώρες ο κόσμος πίνοντας τον πρωινό καφέ διαβάζει τα νέα της ημέρας, σερφάρει στο facebook και ρίχνει μια ματιά στα email του.  Οι πρώτες ώρες της ημέρας προσφέρονται για email καμπάνιες, καθώς το target market σας είναι δεκτικό σε newsletters και προσφορές.

  • Ώρες εργασίας (10π.μ.- 12μ.μ.)

Το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα οι υποψήφιοι πελάτες σας είναι συγκεντρωμένοι στην εργασία τους και σπάνια θα διακόψουν, για να ανοίξουν κάποιο newsletter. Με λίγα λόγια, θα πρέπει να αποφεύγετε αυτές τις ώρες.

  • Lunch Break (12μ.μ. – 2μ.μ.)

Θεωρητικά τις ώρες αυτές θα μπορούσατε να τραβήξετε το ενδιαφέρον του κοινού σας. Στην πραγματικότητα όμως, στο μεσημεριανό του διάλειμμα ο κόσμος θέλει να χαλαρώσει, να μιλήσει στο τηλέφωνο, να ανταλλάξει νέα και όχι να ανοίξει ενημερωτικά newsletters. Άρα, κρατήστε την καμπάνια σας για μία καλύτερη ώρα.

  • Επιστροφή στην εργασία (2μ.μ. – 3μ.μ.)

Μετά το διάλειμμα για φαγητό, οι περισσότεροι επιστρέφουν στην εργασία τους και είναι απόλυτα συγκεντρωμένοι. Οι συγκεκριμένες ώρες σε καμία περίπτωση δεν ενδείκνυνται για emailmarketing.

  • Απόγευμα (3μ.μ.- 7μ.μ.)

Πρόκειται για ώρες που κάποιοι φτάνουν στο τέλος της εργασίας τους, άλλοι εξακολουθούν να δουλεύουν και άλλοι επιστρέφουν σπίτι. Το κοινό σημείο όλων είναι ότι, καθώς η μέρα περνάει, η κούραση έχει αρχίσει να φαίνεται. Το χρονικό διάστημα ενδείκνυται για καμπάνιες που έχουν σχέση με ταξίδια, διακοπές και τουρισμό.

  • Η σωστή ώρα (7μ.μ.- 10μ.μ.)

Οι συγκεκριμένες ώρες είναι ιδανικές για προωθητικές ενέργειες και email καμπάνιες. Ο κόσμος ξεκουράζεται και κοιτάει προϊόντα στο διαδίκτυο ή πραγματοποιεί online αγορές. Αξιοποιήστε το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, για να προωθήσετε τις καμπάνιες σας!

Σημειώστε την καλύτερη ημέρα

Ένα πετυχημένο Email Marketing απαιτεί και τη σωστή στρατηγική στον χρόνο αποστολής. Λάβετε υπόψη σας πως δεν είναι όλες οι ημέρες ίδιες, επομένως πρέπει να εντοπίσετε την συγκεκριμένη ημέρα που το κοινό σας ανταποκρίνεται με μεγαλύτερο ενδιαφέρον στα email  σας.

Με βάση τη δική μας εμπειρία, ξεχωρίσαμε συγκεκριμένες ημέρες που αποδίδουν καλύτερα στο email marketing.

 

days best day

 

Με βάση τα στατιστικά η Πέμπτη είναι η καλύτερη ημέρα για να στείλετε newsletters, καθώς σημειώνει πάνω από 25% open rate. Οι υπόλοιπες ημέρες της εβδομάδας δεν παρουσιάζουν σημαντική διαφορά μεταξύ τους με το open rate τους να κυμαίνεται στο 5%.  Το Σάββατο και η Κυριακή παρουσιάζουν το χαμηλότερο open και click rate, οπότε μην τις προτιμάτε για να κάνετε email marketing.  Η συμβουλή μας είναι να στέλνετε τα newsletters μέσα στη βδομάδα, με ιδιαίτερη προτίμηση την Τρίτη και την Πέμπτη, υπολογίζοντας εξίσου και την κατάλληλη ώρα.

Για να επιτύχετε οποιαδήποτε προωθητική ενέργεια, πρώτα πρέπει να έχετε σχεδιάσει το κατάλληλο πλάνο και τη σωστή στρατηγική. Στη Develop Greece θεωρούμε πως η σωστή στιγμή είναι η μία παράμετρος που πρέπει να αναλύσετε σε βάθος, εάν θέλετε να τελειοποιήσετε το email marketing. (Πηγή https://developgreece.com)

Αυτά και άλλα πολλά στο Diploma in Digital Marketing & Social Media που διοργανώνει το Future Business School.

Συμπλήρωσε τώρα την Αίτηση Ενδιαφέροντος για το Diploma in Digital Marketing & Social Media

FutureBS Info - 10 τρόποι αναζήτησης πληροφοριών στο Google που το 96% των ανθρώπων δεν γνωρίζει.

Στην εποχή της προηγμένης τεχνολογίας και το γρήγορου ίντερνετ που ζούμε, μπορούμε να βρούμε πληροφορίες κυριολεκτικά για τα πάντα. Μέσα σε λίγα λεπτά, μπορούμε να βρούμε την πιο νόστιμη συνταγή για πίτες ή να μάθουμε τα πάντα για την θεωρεία της σχετικότητας. Πολλές φορές, όμως, πρέπει να αξιολογήσουμε τον τεράστιο όγκο πληροφοριών που λαμβάνουμε και αυτή η διαδικασία χρειάζεται ώρες. Δείτε παρακάτω 10 χρήσιμα κόλπα, που θα σας βοηθήσουν να βρείτε τις πληροφορίες που χρειάζεστε με μόλις λίγα κλικ.

Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ

 
Αυτά και αλλά πολλά πρακτικά tips στο ΝΕΟ DIPLOMA IN DIGITAL MARKETING & SOCIAL MEDIA που ξεκινάει στις 18/5/2017.

 

Συμπληρώστε την Αίτηση Ενδιαφέροντος - Diploma in Digital Marketing & Social Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4