ΣΚΟΠΟΣ |
---|
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) μετασχηματίζει τις βιομηχανίες σε όλο τον κόσμο και οι επιχειρήσεις που αξιοποιούν τη δύναμή της αποκτούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αυτό το ολοκληρωμένο εργαστήριο έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους συμμετέχοντες τις γνώσεις και τις δεξιότητες για να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά την Τεχνητή Νοημοσύνη στις εταιρείες τους. Από την κατανόηση των βασικών αρχών της Τεχνητής Νοημοσύνης έως την υλοποίηση πρακτικών εφαρμογών σε διάφορες επιχειρηματικές λειτουργίες. Γιατί να το παρακολουθήσετε:
Ημερομηνία διεξαγωγής: 14/05/2024 |
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ |
Αυτό το εργαστήριο είναι κατάλληλο για επιχειρηματίες, διευθυντές και επαγγελματίες από διάφορους κλάδους που ενδιαφέρονται να αξιοποιήσουν την Τεχνητή Νοημοσύνη για να προωθήσουν την επιχειρηματική ανάπτυξη και την καινοτομία.
|
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
Θεματολογία εργαστηρίου:
|
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ |
3 Ώρες |
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ |
Το Future Business School είναι κορυφαίος εκπαιδευτικός φορέας και δραστηριοποιείται στο χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό από το 2000. Παρέχει ποιοτικά προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης που πληρούν τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας διεθνώς, e-learning Diplomas και Σεμινάρια πιστοποιημένα από κορυφαίους φορείς πιστοποίησης. Δείτε εδώ την παρουσίαση της σχολής μας Τα προγράμματα σπουδών που προσφέρει έχουν δομηθεί και σχεδιαστεί σε συνεργασία με κορυφαίους επαγγελματίας του κλάδου ώστε να πληρούν τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας διεθνώς και προσαρμόζονται στις νέες τάσεις και συνθήκες του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Το πρόγραμμα είναι πιστοποιημένο από την ΤÜV AUSTRIA ACADEMY (Hellas) |
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
To σεμινάριο διεξάγεται online μέσω της πλατφόρμας ZOOM Κόστος εργαστηρίου: €70.00 Εισηγητής: Γεράσιμος Τζαμαρέλος, Ph.D Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος, είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην Ψυχολογία του Καταναλωτή. Επιπλέον, έχει εξειδίκευση στην Συμπεριφορά Καταναλωτή, στο Digital Branding και στον τομέα του Personalization Fields in Digital Campaigns. Έχει μεταφράσει νέο πρωτοποριακό βιβλίο που κυκλοφορεί πλέον και στα ελληνικά – το H2H Marketing – των συγγραφέων Philip Kotler– |
ΠΑΡΟΧΕΣ |
Παρέχεται Βεβαίωση παρακολούθησης από το Future Business School και την ΤÜV AUSTRIA ACADEMY (Hellas) |
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ |
|
ΦΟΡΜΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ |
Για την συμμετοχή σας στο σεμινάριο συμπληρώστε την αίτηση εδώ |